posilka posilka cippoandbax Slide 2 Slide 2 Slide 2

Všetky časy sú v GMT + 1 hodina




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 1263 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 85  Ďalší
Autor Správa
Offline
 Predmet príspevku: Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)
PoslaťNapísal: 24.04.2013 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 05.10.2012
Príspevky: 3239
Bydlisko: BA
Paťo22 píše:
asi dosť blbá otázka.. myslíte si, že sa dá vybudovať vršok tela rovnako veľký a rovnako rýchlo aj keď niekto necvičí drepy/nohy ako keď ich niekto cvičí ?? narážam nato, že každý hovorí, že keď chcem aby mi rástol vrch, treba drepovať, proste cvičiť nohy pretože pri ich cvičení je ževraj najväčšia sekrecia hormónou (aj keď neviem poriadne čo to znamená.. asi vylučovanie rastových hormónov, ale netrváto krátko nato aby som niečo zatú dobu vybudoval??).. ale zdá sa mi že aj pri DL..
asi dostanem vela mínusiek, ale neviem, nemam v úmysle nejak súťažiť (aspoň nie kulturistiku) a myslíte si, že by som rovnako rýchlo vybudovať vršok aj bez nôh ako keby ich cvičím len ojedinele??

** ale deadliftom sa nevzdám nikdy, :D


nortonov celkom odvazny pohlad na vec
http://broscience.com/broscience-com-ap ... tions.html

_________________
Do nutričných hodnôt počítam aj zeleninu a ovocie -> (červený grep na desiatu ako spaľovač , čo si o tom myslíte ? cca 150g/deň)


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)
PoslaťNapísal: 25.04.2013 

Registrovaný: 14.08.2012
Príspevky: 1454
No precital som si to.. Nechcem vyzerat ako debil, ale je to o tom že ruky narastli rovnako velke bez treningu noh, ako ked sme ich trenovali s nohami? Čiže z toho vyplyva že tam nenirozdiel ak cvicime nohy alebo nie, že od nich nezavysí rast ostatných partií??


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)
PoslaťNapísal: 25.04.2013 
Moderator
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18.08.2008
Príspevky: 2196
Bydlisko: Čadca
este je rozdiel trenovat nohy a drepovat , lebo predkopy a zakopy je niecom inom ako drepy

_________________
"Ak z akéhokoľvek dôvodu hľadáš výhovorky prečo nedrepovať, očividne si steplalý alebo sa ti ešte nespustili semenníky do miešku."


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)
PoslaťNapísal: 25.04.2013 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 29.08.2012
Príspevky: 176
už keď je hore o tom rastovom, ja čítam štúdiu hovoriacu o absencii rozdielu medzi tréningom iba rúk a tréningom nôh a rúk, aj čo sa vylučovania GH týka, aj čo sa testosterónu týka, odôvodňujúcu toto zistenie tým, že prirodzený nárast hladiny test. po cvičení nedokáže vyvolať rastové zmeny, ktorých je schopná jeho niekoľkonásobne vyššia, dlhšie pôsobiaca dávka vpravená zvonku.

_________________
google: maslmakerz


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)
PoslaťNapísal: 26.04.2013 

Registrovaný: 07.04.2012
Príspevky: 326
Drepy.... to je velký aspekt..
Jednak Drepy precvičujú celé telo, sila core, sila spodku, sila celého tela.
Keď máš nabúchaný vrch a nohy jak špagety, vyzeráš ako dement.
nedrepovať, resp. necvičiť nohy/spodok/core/silu = výroba nefunkčného kripla... to fakt niekto chce? lol
A pravdepobone asi aj áno, že rastoe lepšie aj "upper body".


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)
PoslaťNapísal: 26.04.2013 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 08.09.2011
Príspevky: 1133
Bydlisko: Kosice - Jedlikova
..tu ide o extra hormonalnu odozvu TST -nie GH=precenovany (po kvalitnom treningu drepov, MT) pocas NOCI a stym suvisiaci aj rast inych partii ,ktore si k noham cvicil..v tomto pripade .. ruky..
..nedrepovat kvoli lenivosti a prichadzat o hormonalne a Burgenove33 benefity :007 ..mi pride troska hlupe..ale je to kazdeho osobna vec .. 8)

_________________
! Train hard - feel great !

http://www.posilnovanie.sk/if-foto-t13058.html


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)
PoslaťNapísal: 26.04.2013 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 29.08.2012
Príspevky: 176
"In contrast to GH, testosterone is known to have potent effects on contractile tissue accretion when administered pharmacologically (Bhasin et al. 1996). Due to the potency of exogenous testosterone for hypertrophy, physiological exercise-induced changes in testosterone have also garnered significant interest (Crewther et al. 2011; Hayes et al. 2010; Vingren et al. 2010). However, we did not observe any significant relationships between the exercise-induced increase in testosterone concentration and the degree of LBM, hypertrophy or strength. This observation is in agreement with our previous findings (West et al. 2009; Wilkinson et al. 2006) but is in contrast to a recent study (Ronnestad et al. 2011). The latter study (Ronnestad et al. 2011) reported that subjects who trained their elbow flexors after lower-body exercise, which elevated testosterone concentrations ~1.2-fold, achieved greater increases in strength and muscle CSA (at two of four scanned locations in the muscle mid-belly), despite equivalent progression in training load and equivalent increases in calculated muscle volume to elbow flexors trained alone. In the present study, free testosterone concentrations were elevated ~2-fold for ~15–30 min after lower-body exercise. In our view, the lack of association to adaptation was not surprising and is likely the result of the fact that exercise-induced testosterone elevations are small and transient compared to the sixfold increases that can be imposed by pharmacological intervention which are chronically sustained and which have potent effects on hypertrophy (Bhasin et al. 1996)."

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3371329/

štúdia sem, štúdia tam, ale zaujímavé info

_________________
google: maslmakerz


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)
PoslaťNapísal: 04.06.2013 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 07.11.2010
Príspevky: 551
Ahojte,
vsimol som si ze sa pri drepoch trocha vytacam s trupom do strany.Pri nissich vahach si nato viem dat pozor ale pri vyssich uz nato neni priestor :P
Ako to odstranit ? Na multipress sa mi moc nechce,ale nic ine ma nenapada ako si osvojit tu drahu pohybu

_________________
IIFYM,len nepočítam kalórie


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)
PoslaťNapísal: 04.06.2013 

Registrovaný: 07.02.2012
Príspevky: 260
FnK píše:
Ahojte,
vsimol som si ze sa pri drepoch trocha vytacam s trupom do strany.Pri nissich vahach si nato viem dat pozor ale pri vyssich uz nato neni priestor :P
Ako to odstranit ? Na multipress sa mi moc nechce,ale nic ine ma nenapada ako si osvojit tu drahu pohybu


sam si si odpovedal..bud nižšie váhy, pretože takto sa možeš zraniť, alebo multipress ktorý ťa k vytáčaniu nepustí


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)
PoslaťNapísal: 04.06.2013 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 07.05.2010
Príspevky: 11907
Bydlisko: Anabolic city
urcite ne multipress ...zosilnit treba core a vnutorne svaly tela ...


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)
PoslaťNapísal: 04.06.2013 

Registrovaný: 25.03.2011
Príspevky: 1277
cvicite aj drepy na bench? ja som zacal, lubi sa mi to dost, osobne kombinujem stale drepy+MT v jednom treningu, a zaujima ma ako kombinovat drep/bench drep a sumo MT/klasika MT.

myslite ze to je jedno? ze jeden trening dam klasicky drep+sumo MT, dalsi trening bench drep + klasicky mrtvy? zaujima ma to lebo chcem ist o nejaky cas fomina... nejaky powerlifter by sa mohol vyjadrit :D

_________________
"nevadí ak zjem cca 2 plátky toaletného navyše ku BCAA? :D hlavne čo sa diéty týka."


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)
PoslaťNapísal: 04.06.2013 
Moderátor: súťažný kulturista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 05.01.2007
Príspevky: 17212
Bydlisko: Považská Bystrica
co je prosim ta bench drep? :shock:

_________________
Je tažké si ísť za svojím cieľom,keď človek ešte vobec nevie čo chce,a aj tá najmenšia prekážka mu vie narobiť veľké problémy
https://www.facebook.com/PeterMuranOsobnyTrener?fref=ts
Sorry ak neodpisem na SS.Mam ich denne


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)
PoslaťNapísal: 04.06.2013 

Registrovaný: 25.03.2011
Príspevky: 1277
ze drepujem s lavicou na bench na chrbte :D zle som sa vyjadril, box squat, ale pouzivam lavicky ako box tak preto som napisal bench drep (tusim sa to vola aj drep na bench) :D

_________________
"nevadí ak zjem cca 2 plátky toaletného navyše ku BCAA? :D hlavne čo sa diéty týka."


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)
PoslaťNapísal: 04.06.2013 
Moderátor: súťažný kulturista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 05.01.2007
Príspevky: 17212
Bydlisko: Považská Bystrica
aha uz chapem :wink:
ja som ich kedysi cvicieval, ale prinos vo svalovych prirastoch som takmer ziadny nevidel.. lepsie su klasicke drepy

_________________
Je tažké si ísť za svojím cieľom,keď človek ešte vobec nevie čo chce,a aj tá najmenšia prekážka mu vie narobiť veľké problémy
https://www.facebook.com/PeterMuranOsobnyTrener?fref=ts
Sorry ak neodpisem na SS.Mam ich denne


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)
PoslaťNapísal: 04.06.2013 

Registrovaný: 25.03.2011
Príspevky: 1277
no na rast to asi nebude najlepsi cvik ale skor mi ide o zvysenie sily na klasickom drepe/mrtvole... ja striedam front squat, box squat, klasicky drep a vypady... no teraz v diete aj predkopy sem tam pridam ;)

_________________
"nevadí ak zjem cca 2 plátky toaletného navyše ku BCAA? :D hlavne čo sa diéty týka."


Hore
 Profil  
 
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 1263 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 85  Ďalší

Všetky časy sú v GMT + 1 hodina


Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 6 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
Powered by phpBB © 2011
optimumnutrition musclepharm dymatize gasparinutrition muscletechonline nutrabolics goldfield universalnutrition maxperformance monsterwear monsterweareu muscleasylumproject pvldirect bwin extrifit vpxsports bcaa glutamin hmb zma doplnkyusa homgym kulturista rambo sakfst