posilka cippoandbax Slide 2 Slide 2 Slide 2

Všetky časy sú v GMT + 1 hodina




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 117 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Ďalší
Autor Správa
Offline
 Predmet príspevku: Re: Správne držanie tela
PoslaťNapísal: 29.04.2011 

Registrovaný: 26.09.2010
Príspevky: 3
Zdravim. Mám problém s lopatkou. Pravá je perfektná, ľavá mi vyčnieva a to sa prejavuje aj na ramene a prsnom svale(je menší na šírku). Je niečo na tento problém? Lebo akonáhle si dám lopatky zarovno tak je to nepohodlné a po 5 min. sa my vráti tam kde aj bola..


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: Správne držanie tela
PoslaťNapísal: 30.04.2011 

Registrovaný: 20.07.2008
Príspevky: 795
strecing na prsne svaly(horne stredne dolne) a posilnit adduktory lopatky(rhomboideus minor major) popripade PIR na levator scapule a vrchne vlakna trapezu.


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: Správne držanie tela
PoslaťNapísal: 24.10.2011 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 07.02.2011
Príspevky: 244
vadi to pri cviceny ze nedodrziavam rovnu chrbticu ?


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: Správne držanie tela
PoslaťNapísal: 24.10.2011 

Registrovaný: 27.02.2010
Príspevky: 938
Bydlisko: Prešov
lukinko píše:
vadi to pri cviceny ze nedodrziavam rovnu chrbticu ?


vieš čo, pri takom tlaku na lavičke ani nie ale mrtvemu tahu, drepom to určite pomože ;)


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: Správne držanie tela
PoslaťNapísal: 25.10.2011 

Registrovaný: 22.12.2009
Príspevky: 4158
Pri technickom lifterskom benchi ani neni možné mať rovný chrbát už z princípu :lol:. Ani pri mrtvole by som sa striktne nevystieral, treba byť mierne pokrčený, záleží od toho či to ťaháš viac chrbtom alebo nohami. Pri drepoch jednoznačne vystretý.


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: Správne držanie tela
PoslaťNapísal: 25.10.2011 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 02.08.2011
Príspevky: 1826
Bydlisko: S.H.Vajanského Nové Zámky
Dante Flyshit píše:
Pri technickom lifterskom benchi ani neni možné mať rovný chrbát už z princípu :lol:. Ani pri mrtvole by som sa striktne nevystieral, treba byť mierne pokrčený, záleží od toho či to ťaháš viac chrbtom alebo nohami. Pri drepoch jednoznačne vystretý.


Je to strasne nebezpecne aj pri lifterskom benchi sa prehybat chrbtom ..alebo mrtvole ohybat jemne chrbat nemyslis, tvoje telo nie jestavane na prehybanie ani na liftrske techniky, si od treningku liftera na hony vzdialeny, kedze oni sa tomu venuju a dopiluju techncike zalezitosti 5-10-15-20rokov je jsane ze jemu sa nic nestane a vie do kaej pozicie sa ma pri prehybe dostat, sosobne by som neriskoval ..a dodrzova lstritkne techniku ako pri cviceni mas drzat, a nehnat svoje ego pred zdravy rozum ...

_________________
Kulturistika je najdrahší šport na svete. Môžeš ju buď milovať alebo nenávidieť. Preto treba eliminovať všetky negatívne faktory, ktoré Ťa môžu ohroziť. Medzi iným aj vlastnú nevedomosť!!!


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: Správne držanie tela
PoslaťNapísal: 31.10.2011 

Registrovaný: 03.05.2010
Príspevky: 588
Cim dalej tym viac si vsimam ze ked cvicim napriklad pritahy s VC tak mam jednu stranu hrudnika (pravu) nizsie ako druhu a dost mi to vadi, ked cvicim tak si to aj uvedomujem ze to tak mam a snazim sa narovnat len to moc nejde. Robi sa mi to hlavne ked uz nevladzem ale napriklad aj ked cvicim taky bicak tak tam mam tiez obcas pravu stranu brucha viac v predu ako lavu. Moze to byt aj preto ze mam slabe boky kedze tymi sa vpodstate vytacam ? ( a ani ich necvicim)


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: Správne držanie tela
PoslaťNapísal: 31.10.2011 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 02.08.2011
Príspevky: 1826
Bydlisko: S.H.Vajanského Nové Zámky
Mrto píše:
Cim dalej tym viac si vsimam ze ked cvicim napriklad pritahy s VC tak mam jednu stranu hrudnika (pravu) nizsie ako druhu a dost mi to vadi, ked cvicim tak si to aj uvedomujem ze to tak mam a snazim sa narovnat len to moc nejde. Robi sa mi to hlavne ked uz nevladzem ale napriklad aj ked cvicim taky bicak tak tam mam tiez obcas pravu stranu brucha viac v predu ako lavu. Moze to byt aj preto ze mam slabe boky kedze tymi sa vpodstate vytacam ? ( a ani ich necvicim)

taketo veci neriesim ...lebo podla mojho nazoru to je normalne

_________________
Kulturistika je najdrahší šport na svete. Môžeš ju buď milovať alebo nenávidieť. Preto treba eliminovať všetky negatívne faktory, ktoré Ťa môžu ohroziť. Medzi iným aj vlastnú nevedomosť!!!


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: Správne držanie tela
PoslaťNapísal: 20.11.2011 
Žvanil
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18.06.2009
Príspevky: 6174
Bydlisko: Ke-okolie / Hodkovce
Nejaké tipy/cviky na spevnenie, resp. bolesti chrbta?
Skúsiť nejaké spinálne cviky, alebo fitloptu?

_________________
"Pyramidy nechte Egypťanům a bolest masochistům!"

"Ja si myslím, že do katabolizmu sa dostaneš jedine ak si buď v koncentráku, beháš maratóny a nič neješ, alebo držíš protestnú hladovku." :D


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: Správne držanie tela
PoslaťNapísal: 21.11.2011 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 02.08.2011
Príspevky: 1826
Bydlisko: S.H.Vajanského Nové Zámky
myslim ze hyperextenzne cvicenie a pilates moc pomaha

_________________
Kulturistika je najdrahší šport na svete. Môžeš ju buď milovať alebo nenávidieť. Preto treba eliminovať všetky negatívne faktory, ktoré Ťa môžu ohroziť. Medzi iným aj vlastnú nevedomosť!!!


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: Správne držanie tela
PoslaťNapísal: 21.11.2011 
Žvanil
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18.06.2009
Príspevky: 6174
Bydlisko: Ke-okolie / Hodkovce
A neskúšal si státie na fitlopte?
Za aký dlhý čas získaš riadny balanc a či je cítiť to spevnenie chrbtice nejak, resp rovnováhy.

_________________
"Pyramidy nechte Egypťanům a bolest masochistům!"

"Ja si myslím, že do katabolizmu sa dostaneš jedine ak si buď v koncentráku, beháš maratóny a nič neješ, alebo držíš protestnú hladovku." :D


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: Správne držanie tela
PoslaťNapísal: 22.11.2011 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 02.08.2011
Príspevky: 1826
Bydlisko: S.H.Vajanského Nové Zámky
Rokie píše:
A neskúšal si státie na fitlopte?
Za aký dlhý čas získaš riadny balanc a či je cítiť to spevnenie chrbtice nejak, resp rovnováhy.

nie neskusal ale skusim ..a dam vediet ..moze to byt dobra vec

_________________
Kulturistika je najdrahší šport na svete. Môžeš ju buď milovať alebo nenávidieť. Preto treba eliminovať všetky negatívne faktory, ktoré Ťa môžu ohroziť. Medzi iným aj vlastnú nevedomosť!!!


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: Správne držanie tela
PoslaťNapísal: 23.11.2011 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18.08.2011
Príspevky: 171
Bydlisko: Prešov
Neviem kam to patrí tak to dám sem keďže sa mi to najviac pozdáva. hrával som kedysi tenis závodne a tam sa mi podarilo nabrať peknú skoliózu s ktorou nebojujem ale myslím že sa posilkou za tie 2 roky zmiernila, ale skôr by am trápilo teraz keď je na mne tej hmoty nalepenej očosi viac, strašne pozorujem rozdiel medzi ľavou a pravou stranou ttela, keďže som pravák a zaťažoval som pravú oblasť tak terraz tá ľavá zaostáva, keď som hrával bol som šštíhli nebolo vidieť rozdiel ale ľavá zrejme silovo zaostávala a to sa odrazilo na prírastkoch, hlavne latissimus ale aj paže biceps triceps, aký tréning mám voliť aby som trošku vysimetroval telo ? dosť mi to začalo vadiť, normálne to cítim aj keĎ sa opieram o stoličku :D že pravá strrana mi doľahne skôr ako ľavá keĎ s aidme oprieť :D no je to smiešne ale mne to prekáža a tot nerobí dobre ani skolióze, za rady ďakujem ;)

_________________
‎"Úspech znamená chodiť od zlyhania ku zlyhaniu bez straty entuziazmu." Winston Churchill
mindiseverything


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: Správne držanie tela
PoslaťNapísal: 24.11.2011 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 02.08.2011
Príspevky: 1826
Bydlisko: S.H.Vajanského Nové Zámky
to mam aj ja je to caste vykrivenie pri hokeji ....ale myslim si ze spraven voleny trening zamerany na detaili prevedenia ...necheatovanie a cas ..tomu da ssvoje ---

_________________
Kulturistika je najdrahší šport na svete. Môžeš ju buď milovať alebo nenávidieť. Preto treba eliminovať všetky negatívne faktory, ktoré Ťa môžu ohroziť. Medzi iným aj vlastnú nevedomosť!!!


Hore
 Profil  
 
Offline
 Predmet príspevku: Re: Správne držanie tela
PoslaťNapísal: 06.12.2011 

Registrovaný: 25.04.2010
Príspevky: 153
Pani ja s problemami s chrbticou bojujem uz od mlada, kedze som hraval aktivne tenis. Tento rok vsak problemy s chrticou nabrali vacsie rozmery ako len kazdodenne bolesti hlavy - tzv. cervikokranialny syndrom. Trpnutie prstov ruk, noh, problemy s dychanim, o bolestiach chrbta ani nehovorim. Aby som sa dostal k podstate: ZIADNA POSILNOVNA VAM NEPOMOZE!!!

Ak si niekto mysli, ze mrtvym tahom si napravi skoliozu, alebo nespravne drzanie tela tak to je monumentalny omyl. Skusim velmi jednoducho vysvetlit. Problemy, ktore tu niektori z vas spominaju ako odstavajuca lopatka, rozdielne postavenie ramien, skolioza, bolesti a mnohe dalsie vyplyvaju z urcitej chyby v systeme (system je v tomto pripade chrbtica). Tento system ste vsak definovali vy a to ze vam odstava lopatka berte ako pritomnu prirodzenost, teda nieco co je momentalne pre vase telo standard, hoci zly a sposobujuci problemy. Ale v mnohych pripadoch ste si to sposobili prave vy! (presne ako ja) Preto bezhlavym posilnovanim, bez snahy o napravu stavu prostrednictvom funkcnych rehabilitacnych zasahov (ci uz individualne cvicenie alebo cvicenie pod dohladom fyzioterapeuta, ktore je podla mna nevyhnutnostou ak sa skutocne chcete dat dohromady) budete posilnovanim tento stav iba umocnovat a zhorsovat. Mnohi z nas, mna nevynimajuc, absolutne podcenujeme hlboky stabilizacny aparat, teda svaly, ktore nemozeme vidiet, ale zohravaju mimoradne dolezitu ulohu z hladiska pohybovej koordinacie a stabilizacie chrbtica a teda celeho tela.

Systemov alebo metod, ktore mozete na zlepsenie vasho stavu vyuzit je hned niekolko, kazdy fyzioterapeut pracuje inak, uznava ine postupy a nakoniec kazdemu cvicencovi tiez vyhovuje a prospieva nieco ine. Ja osobne som sa cez jedno sukromne centrum v Bratislave dostal k metode jedneho ceskeho doktora, ktora sa vola SM system. Len pre zaujimavost tuto metodu pouziva uz viac ako dva roky vo svojom treningovom procese aj Usain Bolt :) Podla mna je to fakt super zalezitost, na googli sa toho da o tom najst dost, jediny problem s tym mam, ze som lenivy viac tuto metodu cvicit, z coho je patricne nestastna aj moja skvela fyzioterapeutka, ktora ma dava pravidelne dohromady :) Mate vsak aj pilates, jogu, fitlopta sa tiez da pouzit a dalsie postupy, ktore mozete pri liecbe svojich problemov aplikovat. Staci si iba vybrat alebo idealne nechat si poradit od niekoho vzdelaneho v tychto sferach (co vsak ja nie som, som skor vnimavy a zvedavy pacient). Drzim vam palce a ak by mal niekto otazky tak smelo sem s nimi ;) Vela zdravia hlavne!

PS: nechce sa mi to po sebe citat, takze pripadne preklepy, nezmysly alebo nejake gramaticke chyby mi odpustte. Text som opravoval, takze mohli niekde vzniknut nejake nezmysly :)


Hore
 Profil  
 
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 117 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Ďalší

Všetky časy sú v GMT + 1 hodina


Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 7 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
Powered by phpBB © 2011
optimumnutrition musclepharm dymatize gasparinutrition muscletechonline nutrabolics goldfield universalnutrition maxperformance monsterwear monsterweareu muscleasylumproject pvldirect bwin extrifit vpxsports bcaa glutamin hmb zma doplnkyusa homgym kulturista rambo sakfst
Fatal: Not able to open ./cache/data_global.php